header.php
ما را حمایت کنید
 
اخبار روز بارسلونا
ما را حمایت کنید
 
بستن پنجره
تبلیغات

اخبار روز بارسلونا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 بنیاد قطر مصاحبه اختصاصی با بازیکن خط میانی بارسلونا در روز ملی ورزش این کشور انجام داده است.

تیاگو آلکانتارا با تاکید بر اهمیت فعالیت جسمانی و تحرک داشتن در زندگی گفت: «ورزش به کودکان نشاط و سرزندگی می دهد. برای بسیاری از کودکان و بزرگسالان ورزش کردن یک سبک زندگی کردن است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


فارغ التحصیل لاماسیا همچنین با اشاره به ضرورت یادگیری کار گروهی گفت: «وقتی شما در یک تیم بازی می کنید باید به هم تیمی های خود نیز توجه کنید».


نوشته شده در تاريخ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 
پدرو درباره فشردگی رقابت های لالیگا، لیگ قهرمانان و جام حذفی گفت: «بارسا باید در هر بازی و در هر زمانی پیروز شود».

مهاجم بارسا که در مراسم تبلیغاتی نایک حضور یافته بود، ادامه داد: «ما باید در تک تک بازی هایمان به پیروزی برسیم تا بتوانیم در هر 3 رقابت قهرمان شویم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مهاجم ملی پوش بارسا همچنین عنوان کرد: «ما تیم فوق العاده ای داریم. بازیکنان با هم متحد هستند و این باعث می شود که هر جلسه تمرین، آسان و هیجان انگیز به نظر برسد. با وجود موانع و مشکلاتی در راه، گمان نمی کنم مشکلی برای تیم ایجاد شود. برعکس ما قدرتمندتر شده ایم و درون مستطیل سبز این مساله کاملا مشخص است».


نوشته شده در تاريخ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 مارادونا: در جام جهانی مسی بیشتر از همه گریه کرد

اعصابم خورد می شود که ژاوی یا آلوس ضربه ایستگاهی های بارسا را می زنند

دیگو آرماندو مارادونا، سرمربی اسبق تیم ملی آرژانتین روز سه شنبه در گفتگو با برنامه 90 دقیقه فاکس سپورتس شرکت کرد و صحبت هایش را با بیان این جمله آغاز کرد که فوتبال هنوز بخشی از زندگی اش است:« حتی یک بازی فوتبال را هم از دست نمی دهم؛ گاهی وقت ها بازی های فوتبال آرژانتین را پخش می کنند و گاهی وقتها هم بازی های زیادی از برزیل پخش می شود. ولی من بازی های بوکا را نمی بینم.چون نفس گیر است. به نظر می رسد که  آن پشت سری دوباره سکان را دست بیانچی داده.»
او بلافاصله به سراغ موضوع ریکلمه رفت و در مورد او گفت:« ریکلمه باید فوتبال بازی کند و لذت ببرد. بهترین تصمیمی که ریکلمه می توانست بگیرد این بود که دوباره به جمع عم تیمی هایش بازگردد و به دنبال توپ بدود. او فوق العاده آماده است. قهرمانی های زیادی به دست آورده و به همین خاطر برایش بهترین ها را آرزو می کنم.» مارادونا در ادامه به این نکته اشاره کرد که ماجرای او با ریکلمه قابل مقایسه با شرایط کنونی او نیست:« هیچ مقایسه ای در میان نیست. من همیشه می خواستم که او بازی کند. ماجرا این بود که ریکلمه در خال عصبانیت حرف هایی را برزبان آورد و گفت که دیگر نمی خواهد بازی کندو ترجیح می دهد که در خانه و در کنار خانواده اش بماند و همین طور هم شد. خوب شد که برگشته و هنوز می تواند کارهای زیبای زیادی انجام دهد.»
دن دیگو در مورد شغل کنونی اش گفت:« من واقعا خوبم. با آرامش تمام برای یک شرکت کار می کنم  و همچنان سفیر این شرکت هستم. ما به دیدن همکاران می رویم و بازی های فوتبال را تماشا می کنیم. چندی پیش در یک کنفرانس خبری با مورینیو بودم. در مراسم اهدای جایزه ای که به فالکائو رسید حضور داشتم؛ درکنار کاپلو بودم و از تمام کسانی که به دوبی می آیند استقبال می کنم.»
 در ادامه، بحث به سمت لیونل مسی پیش رفت و مارادونا در مورد ستاره فوتبال آرژانتین و باشگاه بارسا گفت:« ما در مقابل بازیکنی استثنایی هستیم. حالا هم که احمق ها صحبت می کنند، می گویند که من چطور از مسی استفاده می کردم. منوتی که بزرگترین سرمربی است، هیچ وقت به من مسیری را نشان نمی داد. الان همه از مسی صحبت می کنند.الان در دنیای روزنامه نگاری آرژانتین همه دوستان مسی هستند وهمه اینها به واقع مگسان گرد شیرینی هستند.»
سرمربی اسبق آلبی سلسته ادامه داد:« من مراسم اهدای توپ طلا را دیدم. خیلی خوب است که مسی توپ طلا را بالای سر برد. من از کت و شلوارش واقعا خوشم آمد. واقعا خوشحال شدم که او به تمام دنیا نشان داد که شخصیت خاص خودش را دارد که با این کت و شلوار در مراسم حاضر شد؛ اگر او می خواست که با شلوار جین و کفش اسپورت توپ طلا را بگیرد هم می توانست این کار را بکند.» و در مورد عملکرد این ستاره آرژآنتینی در بارسلونا گفت:« من بر این باور هستم که مسی به شیوه ای که دوست دارد، بارسلونا را به بازی در می آورد. چرا که ژاوی با برخی از مشکلاتی فیزیکی ای که دارد کمی عقب تر بازی می کند. نباید چیزی گفت؛ زمان به او خواهد گفت که تجربیاتش را چطور در مدیریت بازی ها به کار بگیرد. من اعصابم خرد می شود که در هر ضربه آزاد ژاوی یا آلوس پشت توپ قرار می گیرند. باید توپ را مسی بگیرد و به آن ضربه بزند و باید عادت کند که در ضربات ایستگاهی هم تمام کننده باشد.»
 درنهایت بخش پایانی صحبت های مارادونا یادآوری عملکرد مسی در جام جهانی بود:« در جام جهانی می دیدم که مسی سختی زیادی می کشد. او کسی بود که بیشتر از همه گریه کرد. این را به آن آرژانتینی های احمقی می گویم که می گویند که مسی حسی به پیراهن تیم ملی ندارد. من در اتاق دیگری بودم که صدای گریه های مسی را می شنیدم. این را برای دالاما و جیانینا، دخترانم تعریف کردم و واقعا موهای آنها سیخ شد.»

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 

آبی و اناری‌هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


این دو بازیکن با جوایز ارزشمند فردی که کسب کرده اند، در خصوص ماهیت و اساس سبک فوتبال لاماسیا صحبت کردند.

مسی بیان کرد: «فلسفه فوتبال بارسا بر اساس تفکرات یک مربی نیست، بلکه بر اساس یک ایده بنا نهاده شده است، خطی که مشخص شده و تمامی مربیان آن را ادامه می دهند. این همواره مسیری بوده که باشگاه با آکادمی لاماسیا طی کرده است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اینیستا نیز اظهار داشت: «شیوه بازی بارسا که ما برای آن مدت زیادی تلاش و تمرین کرده ایم به ما کمک می کند که به موفقیت برسیم. مهمترین چیز این است که ایده ایی داشته باشید و لازم است که بازیکنان مناسب را برای پیاده سازی این موضوع در اختیار داشته باشید. بازیکنانی که دست در دست هم و با یاری هم بازی کنند».

مسی و اینیستا با اشاره به افتخارات و جوایزی که به آن نائل آمده اند مانند بهترین بازیکن سال 2012، در مورد شباهت هایشان در اولین سالهای ورود به باشگاه، مشکلات ترک خانواده در سن نوجوانی و اهمیت سبک بازی بارسا که هر دوی آنها با این مسائل بزرگ شده اند، صحبت کردند.

مسی تصریح کرد که بازی مورد علاقه بارسا چیزی است که مدتها در حال تکامل بوده است. او گفت: «فلسفه فوتبال بارسا بر اساس تفکرات یک مربی نیست، بلکه بر اساس یک ایده بنا نهاده شده است، خطی که مشخص شده و تمامی مربیان آن را ادامه می دهند. این همواره مسیری بوده که باشگاه با آکادمی لاماسیا طی کرده است». با این حال چه چیزی بیشتر اهمیت دارد؟ سبک تعریف شده بازی یا بازیکنانی در سطح استعداد مسی و اینیستا؟ اینیستا تصریح کرد: «شیوه بازی بارسا که ما برای آن مدت زیادی تلاش و تمرین کرده ایم به ما کمک می کند که به موفقیت برسیم. مهمترین چیز این است که ایده ایی داشته باشیم و لازم است که بازیکنان مناسب را برای پیاده سازی این موضوع در اختیار داشته باشید. بازیکنانی که دست در دست هم و با یاری هم بازی کنند».

احترام متقابل

هر کدام از بازیکنان درمورد یکدیگر صحبت کردند. اینیستا توضیح داد: «لئو مانند آغاز زمان پیوستنش به ترکیب اصلی تیم نیست. مهمترین چیز توانایی او و استعدادش بعنوان بازیکنی که همیشه در اینجا حضور داشته است. او با هر فصل بهتر شده است، البته او هنوز برای اینکه با من مقایسه شود خیلی کوچک است!». مسی نیز علاقه اش نسبت به هم تیمی اش را ابراز داشت و گفت: «او هر کاری که انجام می دهد را به بهترین نحو انجام می دهد. او در همه زمینه ها پیروز است و من خیلی خوشحالم که می توانم با او بازی می کنم. هر کاری که او انجام بدهد را دوست دارم، چه در تمرینات و چه در زمین. دیدن بازی او بسیار عالی است».

نوشته شده در تاريخ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

دو گل پدرو و تک گل فابرگاس شاگردان ویسنته دل بوسکه را در دیدار دوستانه مقابل اروگوئه به برتری رساند. مسی و ماسکرانو در پیروزی آرژانتین مقابل سوئد سهیم بودند و سانچز نیز در ترکیب تیم ملی شیلی زمینه ساز پیروزی تیمش مقابل مصر شد. آلوز و آدریانو دو بازیکن برزیلی بارسلونا بودند که در دیدارهای دوستانه متحمل شکست شدند و متحمل شکست 2-1 برابر انگلستان شدند.

9 تن از بازیکنان باشگاه بارسلونا در ترکیب تیم ملی اسپانیا در دیداری دوستانه مقابل اروگوئه قرار داشتند. دیداری که یک تماشاگر ویژه به نام ساندرو راسل داشت. پدرو دو بار و فابرگاس در این دیدار دوستانه که با برتری اسپانیا همراه بود، برای ماتادورها گلزنی کردند.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ماسکرانو و سانچز نیز در ترکیب تیم‌های ملی کشورشان حضور داشتند. آرژانتین و شیلی بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند، اما برزیل در ورزشگاه ومبلی لندن بازی را با نتیجه 2-1 به انگلستان واگذار کرد.


نوشته شده در تاريخ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

مدافع برزیلی بارسا اعلام کرد که بارسا برای اینکه بتواند برای پیروزی رقابت کند، بسیار تلاش کرده است و به همین سبب او از رویارویی با میلان و رئال مادرید هیجان زده است.

آلوز گفت: «پیروزی عادت خیلی خوبی است و بارسا در برخورد با پیروزی، تلاش کردن و شکست خوردن برخورد مناسبی دارد». از دید او بهترین لحظه بازیگریش در بارسا، زمانی بود که در نیمه نهایی جام حذفی سال گذشته مقابل رئال گلزنی کرد.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


دنی آلوز بیان کرد که برای بازی های پیش رو مقابل میلان در لیگ قهرمانان و بازی با رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا بسیار هیجان زده است. این مدافع بعد از ظهر امروز در شبکه اجتماعی گوگل پلاس به هواداران بارسلونا ابراز داشت: «این دو بازی از بازی های مورد علاقه ما هستند. ما برای این بازی ها مدتها تلاش کرده ایم. بازی های مهمی در پیش رو هستند و تلاش ما بر این است که بارسا را به جایی که استحقاقش را دارد برسانیم».


نوشته شده در تاريخ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

برنده چهار توپ طلا، تا 30 ژوئن 2018 برای بارسلونا بازی خواهد کرد.

بعد از ظهر امروز لئو مسی قرارداد خود با باشگاه بارسلونا را تا 30 ژوئن 2018 تمدید کرد. مراسم تمدید قرارداد با حضور مسی، ساندرو راسل رئیس باشگاه، جوزپ ماریا نایب رئیس باشگاه و آندونی زوبیزارتا، مدیر ورزشی باشگاه برگذار شد.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


آبی اناری تا 31 سالگی!

مسی قرارداد خود را که در ژوئن 2016 به پایان می رسید، برای دو سال دیگر تمدید کرد. این بازیکن که در سن 13 سالگی به باشگاه پیوست و سه سال بعد از آن در اولین تیم خود کارش را آغاز کرد تا زمانی که قراردادش به پایان برسد به 31 سالگی می رسد.


نوشته شده در تاريخ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

نوشته شده در تاريخ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

جوردی آلبا، مدافع جوان بارسلونا در خصوص هم تیمی آرژانیتینی خود گفت: «او بهترین بازیکن جهان است و تا وقتی که اتفاق خاصی نیفتد بهترین خواهد بود». مدافع کناری بارسلونا نمی داند چرا باید در ساعت 12:00 ظهر مقابل ختافه قرارگیرند اما معتقد است این مسئله تفاوتی در عملکرد تیم ایجاد نمی کند.

همه بازیکنان بارسا از شنیدن خبر تمدید قرارداد مسی واکنش مثبتی نشان دادند: «نمی توانم تصور کنم که مسی در سال 2018 در چه شرایطی خواهد بود اما مطمئنا این بهترین خبر برای هواداران بارسلوناست. او بهترین بازیکن جهان است و تا وقتی که اتفاق خاصی نیفتد، بهترین خواهد بود. سعی خواهیم کرد او از بازی در کنار ما احساس راحتی کند».

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


جوردی آلبا اضافه کرد: «من یک بار به عنوان حریف در مقابل او بازی کرده ام اما در حال حاضر اینجا هستم و از این که همبازی مسی هستم، بسیار خوشحالم. من هرگز ندیده ام که کسی توانایی انجام کارهایی را داشته باشد که او انجام می دهد». با احترام به نظراتی که بعد از بازی مقابل رئال مادرید در مورد مسی ساخته شد، «من معتقدم وی یک انسان فوق العاده است، چه در داخل زمین و چه بیرون از آن. ما که در کنار او زندگی می کنیم این موضوع را بهتر درک می کنیم».


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 
تیتو ویلانوا که دو هفته اخیر را برای معالجه و ریکاوری در بیمارستان اسلون کترینگ نیویورک گذراند، مجبور است برای ادامه روند درمانی اش تا آخر ماه مارچ در آمریکا بماند. این در حالی است که بعد از انجام درمان های اولیه در این بیمارستان همگان انتظار داشتند تا تیتو در پایان ژانویه به بارسلونا بازگردد اما دوران ریکاوری اش طولانی تر شد و به مشکل برخورد کرده است.

ویلانوا چند بازی مهم بارسا از جمله ال کلاسیکو در دوره برگشت کوپا دل ری و دو بازی رفت و برگشت مقابل میلان در لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد...

 

+اِی بابا :(

اخبار در گوشی



نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 تلاش برای جذب این مهاجم و ستاره 20 ساله برزیلی طی تابستان امسال در حال افزایش است. روزنامه اسپورت گزارش داده است که مدیر ورزشی بارسلونا و یکی از اسپانسر های نیمار برای انتقال این بازیکن به بارسا به توافق رسیده اند. بازیکن جوان برزیلی می تواند پس از اتمام جام کنفدراسیون ها در اوایل جولای 2013 به بارسا بیاید و شایعه شده است که مبلغ خرید او بین 30 تا 40 ملیون یورو خواهد بود. 

مهارت و سرعت نیمار است که به او اجازه می دهد طیف گسترده ای از وظایف را در اختیار بگیرد. او می تواند هم پاس گل بدهد و هم گل بزند. پست اصلی نیمار بال چپ است و برای گلزنی، مایل به وسط بازی می کند. او استعداد و توانایی زیادی در جا گذاشتن مدافعان و دریبل زدن آنان دارد و از این حیث شبیه به هموطن خود و بازیکن سابق آبی و اناری ها - رونالدینیو - است. 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


انتقال این پدیده 20 ساله به بارسا، احتمالا به معنای خروج داوید ویا از بارسا و بازگشت آندرس اینیستا به پست خود در میانه میدان است. با توجه به کمبود مهاجم در بازی چهارشنبه شب برابر مادرید، به خصوص مهاجم چپ، آمدن نیمار به تیم بارسلونا می تواند همچون نسخه پزشک شفابخش باشد.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 8 نفر از 10 نفر برنده کفش طلا در ده فصل اخیر، پس از به ثمر رساندن 34 گل یا کمتر از این تعداد این جایزه را تصاحب کرده اند. لئو مسی در این فصل تا کنون 34 گل به ثمر رسانده است.

این بازیکن آرژانتینی شانس اول کسب این عنوان است. او بالاتر از نزدیک ترین تعقیب کننده هایش شامل کریستیانو رونالدو، فن پرسی، فالکائو، جکسون مارتینز، و کاوانی قرار دارد. با این 34 گل، مسی از بهترین گلزنان لیگ جزیره ( فن پرسی، 18 گل) و بوندس لیگا ( ماندزوکیچ، 14 گل) پیش افتاده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


این فصل از رقابت ها نیز وارد مراحل پایانی خود شده است. تیم ها برای پیروزی تلاش می کنند و تیم قهرمان نیز جام را بالای سر خواهد برد. علاوه بر این موارد، این مساله نیز در حال خودنمایی است که چه کسی بیشترین افتخارات فردی را کسب می کند. یکی از برجسته ترین افتخارات اروپایی، کفش طلاست؛ جایزه ایی که مسی به سرعت پیش به سوی کسب آن در حرکت است.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 پس از گذراندن چند روز در بیمارستان برای انجام یک دور آزمایشات کامل، بازیکن فرانسوی بارسا به تمرینات بازگشت و در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

بعدازظهر امروز تعداد کمی از بازیکنان که به تیم های ملی دعوت نشده بودند در کنار بازیکنان تیم B و زیر نظر رورا و ازوه بیو تمرین کردند. تیاگو و سانگ نیز در سالن بدنسازی کار کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


امروز بعداز ظهر کمپ سیوتات اسپورتیوا به دلیل سفر بازیکنان برای انجام بازی های ملی تقریبا خالی بود. چهار بازیکن از تیم اصلی، پینتو، تیو، مونتویا و آبیدال، در کنار بازیکنان تیم رزرو و زیر نظر رورا و اوزه بیو تمرین کردند. آبیدال که چندروز به علت چک آپ در بیمارستان به سر می برد، پس از عمل پیوند کبد خود در ماه آوریل به تمرینات تیمی بازگشت.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 لئو مسی روز پنجشنبه قرارداد خود با بارسا را تا 30 ژوئن 2018 تمدید خواهد کرد. این مهاجم آرژانتینی بعد از دو کاپیتان تیم - کارلس پویول و ژاوی هرناندز - آخرین بازیکن بارسا خواهد بود که در هفته های اخیر قرارداد خود را تمدید می کند. 

مسی که هم اکنون در اردوی تیم ملی آرژانتین در سوئد حاضر است، روز پنجشنبه قراردادی جدید که به موجب آن تا 30 ژوئن 2018 در بارسلونا خواهد ماند را امضا می کند. قرارداد جدید او ساعت 16:30 (به وقت محلی) در دفتر باشگاه امضا خواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


در 18 دسامبر 2012 اعلام شده بود که قرارداد لئو مسی که تا ژوئن 2016 می باشد، 2 سال دیگر تمدید خواهد شد. در آن روز خبر تمدید قرارداد کارلس پویول و ژاوی هرناندز نیز اعلام شده بود.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 این بازی که نخستین فینالیست جام حذفی را مشخص خواهد کرد، در همان هفته ای برگزار خواهد شد که دو تیم قرار است در ال کلاسیکوی لالیگا در برنابئو مقابل هم قرار بگیرند.

تاریخ برگزاری دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا اعلام شد. بارسا باید روز 8 اسفند، از ساعت 23:30 (به وقت ایران) در نیوکمپ مقابل رئال مادرید قرار بگیرد. این دیدار درست چند روز پیش از ال کلاسیکوی لالیگا، که 12 اسفند در برنابئو برگزار خواهد شد، انجام می شود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


تیم صعود کننده باید در دیدار فینال به مصاف دیگر فینالیست این مرحله که از بین دو تیم اتلتیکو مادرید یا سویا خواهد بود، برود. سویا هفته قبل بازی های نیمه نهایی برای دیدار لالیگا به نیوکمپ خواهد آمد.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 تمرینات بازیکنان در روز دوشنبه تعطیل بود و در روز جمعه هم این اتفاق خواهد افتاد. تیم بر روی بازی روز یکشنبه مقابل ختافه تمرکز خواهد کرد.

بارسا این هفته تنها یک بازی دارد و آن، دیدار مقابل ختافه در نوکمپ خواهد بود. بازی در ساعتی برگزار خواهد شد که برای آبی و اناری ها معمولی نیست؛ 12 ظهر (به وقت محلی). این اولین باری است که بارسا طی این فصل در این زمان بازی می کند. 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


برنامه چند روز آینده تیم:

دوشنبه، 4 فوریه:
استراحت.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 
آرژانتین 3 - 2 سوئد

گلها: لاستیگ (گل بخودی)، آگرو، هیگواین
+هوادارای ک مسی رو بغل میکنه در جریان بازی

مسی دیشب 100مین بازی خود را برای آرژانتین انجام داد
- 18 بازی برای زیر 20 سال
- 5 تا زیر 23 سال
- 77 بازی تیم اصلی

+

کِنِدی (تماشاگری که امشب رفت تو زمین و مسی رو بغل کرد):

"از حضور در ورزشگاه همه بازیهای سوئد برای 10 سال محروم شدم. ولی ارزشش رو داشت!!!! حالا هم باید خیلی کار کنم تا جریمه ها رو پرداخت کنم"


مسی : 

" داریم به جام جهانی نزدیک میشیم و راهمون رو ادامه میدیم ، داریم هر دفعه بهتر میشیم ، مث بازی قبل تمومش نکردیم ، چون به گل رسیدیم و این خوب بود ، حفظ توپمون خوب بود و بعنوان گروه خوب بودیم ، سعی کردیم گروه قوی داشته باشیم ، همونطور ...که بارها سرمربی گفته ، و اونو ت وزمین به نمایش گذاشتیم ، ما بیشتر از همیشه به جام جهانی نزدیک شدیم و نتایج کمک میکنه به رشدمون ادامه بدیم "

ایبرا : " من رابطه خوبی با مسی داشتم ، هم صحبت بودیم و با هم تمرین میکردیم و هیچ کشمکش و برخورد بدی باهم نداشتیم 

r6hioy7ymy7s1ew9llq.jpg   djknmc3uq1joufr8b23j.jpg   3hpxdmppjm8kplc8akf.jpg   cd315jt8ay2inytmousv.jpg

qbprfbe68qx8i4ggs2bg.jpg   3i9fx7c64xuf6goon2d.jpg  hcqfpveh7raxngk2hh.jpg  



نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 
خرید دفاع در پست مرکزی 
از کسانی که بارسا تمایل به خرید آن دارد ماتس هوملز آلمانی هست .
این بازیکن در دفاع وسط تیم بورسیا دورتمند بازی میکنه و سابقه ی حضور در بایرن رو هم داره . 

قد : 191 
سن : 24 

هوملز در سال ۲۰۱۱ بهترین مدافع جهان از نظر عملکرداست

 


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 در هتل شراتون ؛ یک هوادرا از روی فنس ها پرید و با مسی سلام احوال پرسی کرد :)

 


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 


راسل و بیلسا دیشب در رستورانی با هم دیدار داشتند
رسانه‌ها حدس زدند که موضوع صحبت شرایط انتقال هررا یا مونیاین به بارسلونا باشد


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 
آلوس : مورینیو درمورد تاریخ بازی بارسلونا که یک روز بعد از رئال بازی کرده است شکایت کرده است ؟
این شوی سالانه آقای مورینیو است .میتوانید یک بلیط برای آن بخرید یا اورا به حال خودش واگذار کنید تا بگذرد

 


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 با توجه به دعوت بسیاری از بازیکنان تیم بارسا به تیم ملی جهت برگزاری بازی های دوستانه، برنامهء این بازی ها را در زیر می توانید مشاهده نمایید (همهء بازی ها چهارشنبه می باشند) :

اسپانیا و اروگوئه -- ساعت 21:30 (پخش از شبکه 3)
شیلی و مصر -- ساعت 20:30
انگلیس و برزیل -- ساعت 23:00
سوئد و آرژانتین -- ساعت 23:00

 

بارسلونا

 


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 

1360107460206

کریستیانو دیروز 3 سال از مسی بزرگتر شد

من 28 سالمه ولی مسی فقظ 25 سالشه پس چطور میگن من مسی را در هیچ چیزی شکست نداده ام


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 

Ibrahimović: “Leo is the best”

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 

مسی به تازگی به چهارمین توپ طلای پیاپی اش دست پیدا کرد ، رکورد 40 ساله گرد مولر در تعداد گل های به ثمر رسانده در یک سال را هم پشت سر گذاشت

Alejandro Sabella, Selección Argentina, Lionel Messi, Pachorra
Lionel Messi se lleva los flashes. Alejandro Sabella, en segundo plano, refunda a la Selección desde su humildad.

سایت گل- الخاندرو سابه یا، سرمربی تیم ملی آرژانتین، در آستانه دیدار دوستانه تیمش مقابل سوئد، با ستایش از لیونل مسی، او را بیش از یک بازیکن توصیف کرد.

ستاره آرژانتینی بارسا به تازگی به چهارمین توپ طلای پیاپی اش دست پیدا کرد و با به ثمر رساندن 91 گل در سال 2012، رکورد 40 ساله گرد مولر در تعداد گل های به ثمر رسانده در یک سال را پشت سر گذاشت.

سابه یا در گفتگو با اسونسکا داگبلاد گفت:" او بهترین بازیکن دنیاست. او بیش از یک بازیکن است. او یک قهرمان بی نظیر است؛ بازیکنی که همیشه به دنبال چالش های جدید است."

سرمربی آلبی سلسته همچنین تاکید کرد که در انتظار یک دیدار دشوار مقابل سوئد است:" سوئد تیم بسیار سازمان یافته ای است."

اریک هرمان، سرمربی تیم ملی سوئد هم اعلام کرد تیمش با ترکیبی از ترس و هیجان پای به این دیدار خواهد گذاشت.

" این دیدار ترکیبی از لذت و ترس خواهد بود. اگر روز بدی داشته باشیم، ممکن است گل های زیادی دریافت کنیم. این یک چالش برای ما خواهد بود."

 

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 

این ستاره آرژانتینی در حال حاضر تا سال 2016 با بارسا قرارداد دارد اما دو طرف ماه گذشته برای تمدید قراردادشان برای دو سال دیگر به توفق رسیدند

Lionel Messi, Barcelona, 2012-13
Getty

سایت گل- سایت اختصاصی باشگاه بارسلونا اعلام کرد که لیونل مسی روز پنج شنبه قراردادش را با این باشگاه تا سال 2018 تمدید خواهد کرد.

این ستاره آرژانتینی در حال حاضر تا سال 2016 با بارسا قرارداد دارد اما دو طرف ماه گذشته برای تمدید قراردادشان برای دو سال دیگر به توفق رسیدند و این قرارداد روز پنج شنبه همین هفته نهایی خواهد شد.

براساس گزارش ها، براساس این قرارداد جدید مسی 11 میلیون یورو به طور خالص دریافت خواهد کرد و برای بند جدایی قرارداد او نیز، باشگاه بارسا مبلغ 250 میلیون یورو را در نظر گرفته است.

بعد از پویول و ژاوی، کاپیتان های اول و دوم بارسا، مسی سومین بازیکن کلیدی کاتالان هاست که در این ماه قراردادش را تمدید می کند.

مسی که اولین بازی اش را در فصل 05-2004 برای بارسا انجام داد، تاکنون بیش از 350 بازی رسمی برای آبی و اناری انجام داده و نزدیک به 300 گل نیز به ثمر رسانده است.

 

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 مستایا هرگز مکان آسانی برای امتیاز گرفتن نبوده است، شب گذشته صدرنشینان لیگ توانستند تساوی ارزشمندی در آن دریافت کنند؛ این در حالی بود که پس از گل تساوی بارسا از روی نقطه پنالتی توسط مسی، موقعیت های بسیار کمی بر روی هر دو دروازه به وجود آمدند. 

این تساوی پایان هفته ای سخت برای بارسا را رقم زد؛ که در آن تیم در دو بازی خارج سخت خارج از خانه، شکست نخورده باقی ماند؛ همچنین پس از این هفته، برتری بارسا نسبت به رئال مادرید، تیم دوم جدول، به 16 امتیاز رسید.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


موقعیت های اندک

این دیدار از ابتدا سخت شروع شد؛ والنسیا بازی را در حالی آغاز کرد که به طور مداوم سعی در گرفتن توپ از بارسا و بر هم زدن تمرکز آنها در کنترل توپ داشت. این تاکتیک نتیجه داد و هیچ کدام از دو تیم نتوانستند در ابتدا موقعیت مناسبی به دست بیاورند و در نتیجه گوایتا و والدس تنها شاهد فشار متمرکز بازی در میانه زمین بودند.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 

 

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 کاتالان ها باید در هفته 22 لالیگا، روز یکشنبه برابر یک حریف سرسخت به نام والنسیا با هدایت اِسمتو والوِردِ بروند.

این تیم در جدول لالیگا با 33 امتیاز از 21 بازی در مکان هفتم است، جایی که حتی صعود مستقیم به لیگ اروپا را نیز تجربه نخواهد کرد. آنها در 5 بازی اخیر خود دو برد، یک تساوی و دو باخت داشته اند که 3 بازی آن برابر مادرید در لالیگا و کوپا دل ری بوده است. مادریدی ها در بازی رفت جام حذفی 0-2 برابر والنسیا به پیروزی رسیده اند، در بازی لالیگا این تیم را با نتیجه 0-5 در هم کوبیدند و در بازی برگشت جام حذفی نیز دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


اگر نتیاج ضعیف برابر رئال را نادیده بگیریم، در سال جدید والنسیا عملکرد نسبتا خوبی داشته است. آنها سویا را 0-2 در خانه شکست دادند و دو هفته بعد دیپورتیوو را نیز با نتیجه 2-3 غلبه کردند. اولین بازی آنها در سال جدید نیز با پیروزی همراه بود. آنها در هفته هجدهم لالیگا توانستند گراناادا را با دو گل یوناس و پیاتی شکست دهند.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 بازی مقابل والنسیا ، ساعت 7 (وقت محلی) روز یکشنبه در وزشگاه مستایا برگزار خواهد شد. این دیدار همیشه یکی از سخت ترین بازی های خارج از خانه بارسلونا بوده است. دستیار سرمربی نیز بازی در مستایا را پیچیده و دشوار دانست و به روند رو به رشد والنسیا در سال جدید میلادی اشاره کرد.

جوردی رورا در نشست خبری پیش از بازی به خبرنگاران گفت: «تاریخ نشان می دهد که مقابل والنسیا کار سختی پیش رو داریم. در سال های اخیر ما تنها یک بار در زمین آنها پیروز شده ایم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


در حال حاضر که تیتو ویلانووا برای درمان بیماریش در نیویورک به سر می برد، جوردی رورا موقتا هدایت بارسا را در دست دارد.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 جوردی رورا اسامی 19 نفر از بازیکنان را برای دیدار خارج از خانه یکشنبه شب مقابل والنسیا اعلام کرد. بارترا و تیو از این لیست خط خوردند و آبیدال و دوس سانتوس مصدومان تیم هستند. قبل از آغاز بازی باید یک بازیکن دیگر از این لیست حذف شود.

این فهرست نسبت به بازی اخیر تیم مقابل رئال مادرید فقط یک تغییر دارد و آن هم حضور مونتویا به جای بارترا است. بازیکنان تیم یکشنبه صبح به والنسیا سفر خواهند کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


تشویق شدن پیکه و کوئنکا

قبل از اعلام شدن این فهرست، بازیکنان تیم صبح روز شنبه به همراه مارک مونیئسا، بازیکن تیم ب، به تمرین پرداختند. در این جلسه تمرینی جرارد پیکه که امروز تولدش می باشد و 26 ساله شده است، به همراه ایزاک کوئنکا که ادامه ی فصل را به طور قرضی در آژاکس خواهد گذراند مورد تشویق قرار گرفتند.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 پس از پایان ماه ژانویه که بارسا 8 بازی در 31 روز انجام داد ، تیم فوریه ی آرامی را پشت سر خواهد گذاشت و پیش از بازی های آتی لیگ قهرمانان و جام حذفی، طی 2 هفته ی آینده در روزهای وسط هفته بازی نخواهد داشت.

این یک شروع گیج کننده برای سال 2013 بوده است. در طول 25 روز، بارسا 8 بازی انجام داده است؛ از بازی مقابل اسپانیول تا ال کلاسیکوی چهارشنبه در برنابئو، یعنی به طور متوسط هر 4 روز یک بازی. این یک شروع موفقیت آمیز در سال جدید بوده است، چراکه بارسا با تیم دوم در لیگ 11 امتیاز فاصله گرفته و در جام پادشاهی نیز پس از شکست کوردوبا و مالاگا ، در یک نیمه نهایی دیگر حضور دارد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


در فوریه ریتم بازی ها آهسته می شود اما از شدت و سختی بازی ها کاسته نخواهد شد. بعضی از بازی ها در این ماه میتواند سرنوشت تیم را در پایان فصل تغییر دهد.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 

اینم حرکت جناب آربلوا روی مسی در حالی که هیچ توپی درکار نیست..یه پشت پای بی مورد..

یاد حرکت روبرتو کارلوس افتادم که تو الکلاسیکویی که رئال 3 بر0باخت این حرکت رو توی محوطه جریمه روی سامی اتوئو انچام داد و داور ندید!!!

من چیزی نمیگم.نظر باشما...


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 

حمایت خبرنگاران اسپانیایی از مسی


سردبیر رادیو مارکا و روزنامه‌نگاران حاضر در پارکینگ ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو درگیری مسی با آربلوآ و کارانکا را ساختگی و در جهت تخریب بهترین بازیکن جهان عنوان کردند.


به گزارش ایسنا، با این‌که چندین رسانه اسپانیایی از درگیری مسی و آربلوآ در پارکینگ سانتیاگو برنابئو خبر دادند، رادیو مارکا و روزنامه ال‌موندو دیپورتیوو مدعی شدند، درگیری مسی با آربلوآ ساختگی و به خاطر خراب کردن لیونل مسی در اذهان عمومی ساخته شده است.

آلبرتو پریو یکی از روزنامه‌نگاران ورزشی اسپانیا که در پارکینگ برنابئو حاضر بود، درباره درگیری لیونل مسی و آربلوآ گفت: در پارکینگ بودم که دیدم مسی سوار اتوبوس می‌شود و آربلوآ هم با ماشین از پارکینگ خارج می‌شود. هیچ حرفی هم بین این دو ردوبدل نشد.

پاکو گارسیا، سردبیر رادیو مارکا نیز در برنامه زنده رادیویی درباره این اتفاق گفت: این‌ها برنامه‌هایی در جهت تخریب لیونل مسی است. چه کسی شاهد این اتفاق بوده است؟ هیچ‌کس. بهتر است درباره فوتبال صحبت شود نه حرف‌های حاشیه‌ای.

دیدار رئال‌مادرید و بارسلونا از جام حذفی اسپانیا در دور رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 

شوستر، سرمربی سابق رئال مادرید و بازیکن سابق بارسلونا و رئال:

رئالی ها می خواهند چهره مسی را لکه دار کنند، مسی واقعا یکی از مودب ترین بازیکن های دنیاست. نمی دانم رئالی ها چرا دست به چنین کارهایی می زنند. چیزی که روشن این است که مسی بزرگترین است و با چنین کارهایی نمی توانند شخصیت او را خراب کنند.

درست است که کایخون این را تایید کرده است که مسی توهین کرده اما من ودیگر انسانها ذره ای شک به مسی نداریم و این حرف را رد میکنیم. بهتر است که کایخون ادعای خود را با تصاویر و سند اثبات کند. معتقدم که این کار ساخته و پرداخته رسانه‌هاست.



"و اسه ما فرقی نداره این رئالی های چی میگن، مهم اینه که دنیا ما رو میشناسن! شماها مهم نیستید"
کل کل رئال مادرید وبارسلونا2


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 بازیکن سابق والنسیا برای رویارویی با تیم سابق خود پس از دیدار ال کلاسیکو در برابر رئال مادرید آماده است: «ما کمی ناراحت هستیم زیرا میتوانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم»

شنبه آینده جوردی آلبا به ورزشگاه سابق خود، جایی که طی سال های 2009 تا 2012 در آن بوده است بازخواهد گشت: «من برای بازشگت به مستایا بسیار مشتاق هستم. والنسیا این فرصت را به من داد که در سطح اول فوتبال اسپانیا بازی کنم و تبدیل به بازیکنی شوم که اکنون هستم. من سپاسگذار خواهم بود و مشتاق دیدن دوباره مردم و هواداران هستم». دیدار بارسلونا – والنسیا در هفته 22 لالیگا در ساعت 21:00 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


بارسا در ال کلاسیکو تیم برتر میدان بود.

بارسا قبل از دیدار برابر والنسیا در روز چهارشنبه در برنابئو به مصاف رئال مادرید رفته بود. این مدافع در مورد این دیدار گفت: «ما کمی ناراحت هستیم زیرا میتوانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم». او اضافه کرد: «در بیشتر دقایق بازی ما تیم برتر میدان بودیم. البته آنها با کوچکترین اشتباه ما میتوانند خطر زیادی برای ما ایجاد کنند و البته بخت های گلزنی خود را در برابر دروازه ما داشتند. در هر صورت ما توانستیم بازی را کنترل کنیم».


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 این مهاجم تا پایان فصل برای این تیم هلندی بازی خواهد کرد. در این قرارداد، آژاکس گزینه ای برای خرید کوئنکا پس از اتمام مدت قرض در اختیار ندارد.

اف سی بارسلونا و آژاکس بر سر انتقال قرضی ایزاک کوئنکا به توافق رسیدند. کوئنکا تا 30 ژوئن 2013 به طور قرضی در این باشگاه هلندی خواهد بود. این قرارداد شامل گزینه خرید بازیکن توسط آژاکس در انتهای فصل نمی شود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


پیشرفت باور نکردنی...

ایزاک کوئنکا که محصول آکادمی بارسلونا می باشد، قبل از بازگشت به تیم زیر 18 سال بارسلونا، برای تیم های رئوس و دام بازی کرد. فصل 11-2010 برای کوئنکا فصل ویژه ای بود، زمانی که او به طور قرضی از باشگاه کاتالان به تیم سابادل پیوست و نقش تعیین کننده ای در صعود این تیم به دسته بالاتر ایفا کرد. در فصل بعد او به بارسای پپ گواردیولا بازگشت و با اشتیاق در تیم اصلی بارسا حضور یافت. او در 30 بازی برای بارسا به میدان رفت.


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 دنی آلوز تاکید کرد که هم تیمی هایش «از نتیجه بازی مقابل مادرید ناراضی هستند» اما در ادامه توضیح داد که این تساوی در نیوکمپ مفید خواهد بود: «این موقعیتی عالی برای ماست».

این بازیکن برزیلی گفت: «ما در برابر تبعیض نژادی مبارزه می کنیم؛ اما سوء استفاده های نژادی هنوز اتفاق می افتند. برای من، این امر همانند جنگی است که در آن باخته ام».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


دنی آلوز فوتبالیستی است که از بیان آنچه باور دارد، نمی ترسد. این بازیکن برزیلی این پنج شنبه تاکید کرد که تیمش «به دلیل شرایط بازی، برنابئو را با ناراحتی ترک کرده است.» او افزود: «ما از موقعیت هایی که داشتیم استفاده نکردیم و اکنون نتیجه این تساوی در نیوکمپ مشخص خواهد شد. این موقعیتی فوق العاده برای ما است. ما شایستگی پیروزی و بازگشت از مادرید با نتیجه ای بهتر را داشتیم.»


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 بارسا در بازی های خارج از خانه دور رفت جام حذفی، از هشت بازی که نتیجه 1-1 حاصل شد، شش بار موفق به صعود به مرحله بعد شد. اما تنها زمانی که خلاف این موضوع اتفاق افتاد، در مقابل رئال مادرید بود که بارسا با نتیجه 2-1 در نیوکمپ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.


نتیجه 1-1 نتیجه خوبی برای بارسا است، اگرچه تساوی طعم تلخ و شیرینی بجا گذاشته است. تیم می توانست با پیروزی از برنابئو باز گردد و بازی را هر چه بیشتر به سود خود متمایل کند. با این وجود معمولاً تساوی 1-1 در خانه حریف پیروزی را در دور برگشت تضمین می کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


یک سال قبل

به سال گذشته بر می گردیم تا اولین نمونه را بیابیم. در نیمه نهایی، بارسا با نتیجه 1-1 مقابل والنسیا متوقف شد و با پیروزی 2-0 در نیو کمپ، به دور بعد رسید. در فصل 2007-2008 تساوی بدون گل در بازی برگشت در زمین سویا کافی بود تا بارسا به نیمه نهایی برسد.


.: Weblog Themes By MessiDownload :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : مسی دانلود
 #gplus { background : url(http://picor.persiangig.com/document/gplus.gif) center top no-repeat #f6f6f6; opacity :0.8; center down no-repeat #5c5c5c; box-shadow: 0px 0px 3px #888; border-radius : 1px; padding-top : 0; color : #000000; text-shadow : #fff 1px 1px 0; width : 120px; margin-bottom : 9px; margin-top : 4px; text-align : right; -webkit-transition:all 0.3s ease-in; -moz-transition:all 0.3s ease-in; -o-transition:all 0.3s ease-in; transition:all 0.3s ease-in; } #gplus:hover { background : url(http://picor.persiangig.com/document/gplus.gif) center top no-repeat #ebebeb; opacity :1.0; box-shadow: 0px 0px 3px #888; color : #000000; text-shadow : #fff 1px 1px 0; }